Lær at bruge LinkedIn 5: Sådan laver du en stærk hovedoverskrift

 

Header på linkedin profil

Et af de vigtigste instrumenter på LinkedIn er din hovedoverskrift – også kaldet header.  På billedet ovenfor kan du se, hvordan det nye design gør det muligt at klikke på blyanten og gå ind at rette i de 120 enheder , du har til at give et bud på, hvem du er.

Tænk meget i hvilke ord, én, der vil finde dig, kunne tænkes at bruge, når han/hun taster noget ind i LinkedIns søgefelt. Man skal kunne finde dig på det, der er dine spidskompetencer.
I videoen tager jeg udgangspunkt i, at det er en mediearbejder, der skal udfylde sin header.
Du kan selv tænke dig til, hvad du skal udfylde, for at det passer til din egen branche.

Se videoen her:

Videoen er lavet i samarbejde med DMJX, som jeg også holder kursus for.
Det næste kursus er Avanceret LinkedIn for mediearbejdere og holdes både i København og Aarhus. Se her.
Desuden holder jeg andre undervisningsforløb – se min fulde kalender her
Og jeg laver håndholdt vejledning for dig, der gerne vil have sidemandsoplæring

Del gerne mine videoer med andre – brug funktionen her på siden til at dele med.

Abelone Glahn

Leave a Reply Text

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.